חשיפה: הסעיף המפתיע בהסכם ש"ס ואגודה בבית שמש

מהדורת הבוקר No Comments on חשיפה: הסעיף המפתיע בהסכם ש"ס ואגודה בבית שמש

ההתחממות המוניציפלית | הפובליציסט אבי גרינצייג ב'מהדורת הבוקר': "הכי אבסורדי יהיה אם למרות הרוב החרדי הברור בבית שמש ייתכן שדווקא המועמדת הלא חרדית תעלה. אם היא תעלה לסיבוב שני – הצד המפסיד יתמוך בה כמעט בוודאות". איתי גדסי חושף: בהסכם ש"ס ואגודת ישראל יש סעיף שתומכים בסיבוב שני במועמד החרדי. "זה לא ייסלח אם המפסיד יגרום להפסיד את בית שמש, עיר העתיד החרדית"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פינת הפרשנים ב'מהדורת הבוקר': אבי גרינצייג: "עד הדקה האחרונה הכל יכול להשתנות, אבל זה נראה שדוקא ש"ס ואגודה שהתחילו את כל הפילוג החרדי – בזירה האשדודית – דווקא הם עושים את ההסכם הגדול. אירוניה".

איתי גדסי: "מי שהלך וחתם הסכם ראשון ופילג בתוך יהדות התורה היו שלומי אמונים שחתמו עם דגל. הסכם בית שמש ואלעד שנחתם בערב סוכות. ש"ס הייתה חייבת להגיב מבחינה פוליטית והיום נחתם ההסכם עם אגודת ישראל בבית שמש כאשר המטרה היא להותיר את שלומי אמונים בצד. את אריה דרעי לא מעניין אשדוד ובני ברק. הוא רוצה לנצח באלעד ובית שמש"

גרינצייג: "ראינו אתמול את גפני מבקר את גולדקנופף על ההשתתפות בכנס הימין. זו לא הצעד הימני של גולדקנופף אלא עקיצה חוזרת. בדגל מרגישים שהיחסים עם אגודה על כרעי תרנגולת"

איתי גדסי: "לא יהיו שום השלכות על יחסי אגודה דגל בבחירות הארציות. ישכחו הכל כמו ששכחו את ה-6-3 בפעם הקודמת".

אבי גרינצייג: "זה תלוי מאוד בתוצאה בבית שמש. אם גרינברג ינצח זה ייסלח לאגודה. הכי אבסורדי יהיה אם למרות הרוב החרדי הברור בבית שמש ייתכן שדווקא המועמדת הלא חרדית תעלה. אם היא תעלה לסיבוב שני – הצד המפסיד יתמוך בה כמעט בוודאות".

איתי גדסי חושף: "בהסכם ש"ס ואגודת ישראל יש סעיף שתומכים בסיבוב שני במועמד החרדי. זה לא ייסלח אם המפסיד יגרום להפסיד את בית שמש, עיר העתיד החרדית".

האזינו



0 תגובות